Wednesday, December 20, 2006

ائل اوغلی

من در سال 1335 دريكي از روستاهای تاریخی و زیبای آذربايجان شرقي به دنیا آمده و بعد از سپری کردن دوره ابتدائی سال 1350 به شهر تبریز آمده و در بیرستان های آن دوران متوسطه را تمام کرده و سال 1356 وارد دانشگاه تبریز شده و بعد از اتمام تعطیلی انقلاب فرهنگی ، فارغ از تحصیل شده و در پستهای مختلف از جمله جهاد سازندگی ، سپاه ، بخشداری ، معاونت فرمانداری ، پروژه معدني، فرمانداری ، طرح مشارکتهای مردمی آب منطقه ای ، نمایندگی مردم شریف و با فرهنگ يكي از شهرستانهاي استان درمجلس شورای اسلامی ( در دوره های پنجم و ششم) ، و ... انجام وظیفه نموده و در حال خدمت به وطنم میباشم. در دوره هفتم هم علی رغم اینکه از طرف مردم خردمند و آگاه منطقه مورد اقبال لازم بودم فرصت لازم به من داده نشد و افتخار خدمت گذاری در آن مسند از بنده سلب گردید. در خلال ارائه خدمات به هموطنانم دوره فوق لیسانس و دکترا را در رشته مدیریت دولتی و مدیریت استراتژیک به اتمام رساندم. به نوشتن مقالات و سفرنامه های مختلف به نسبت علاقه قلبی که داشتم پرداخته و اطلاعات مورد نیاز دوستداران فرهنگ های متنوع دنیا را به روش های گوناگون در اختیارشان قرار دادم برای خدمت به مردم فرهنگ دوست کشورم ، به انتشار نشریه پرداختم.در دوران مجلس و سایر مسئولیت ها ،هرگزاز ملت با فرهنگ کشورمان فاصله نگرفتم و هم اینک با خاطرات همان روزها زندگی می کنم و باز هم خودم را خدمتگزار آنها احساس می نمایم و هر کجا باشم و هر برخوردی با من باشد با شیرینی آن خاطرات عوض نمی کنم

No comments: